søndag 3. februar 2013

Vinter drømmedag..

Idag har vi vært å kost oss masse i snøen.
Begynte med litt scooterkjøring med onkeln til Sebastian på far siden.
De satt pæ rattkjelker og koste seg.
Deretter var det hjem å spise litt før det ble en liten lur (jeg skulle strikke men filmen bak øyelokkene var mer fristende).
Så dro vi i akebakken og var i ca en og en halv time.
Morro.
Ble Sebastians første virkelig nære møte med snøen.
Litt stor fart og litt lite balanse.
Falt av å ende langt ned i snøen.
Snø i øyne, ører og nese.
Trenger ikke si mer enn at jeg sprang det jeg kunne.
Visste ikke jeg hadde så stor fart i meg en gang jeg.
Stakkaren hadde luen snudd 90 gradrr rundt også.
Skal muligens gjenta det i morgen.
Så ble det en tur innom svigersøster i nyhuset de bygger.
Deretter hjem til svigermor på hjemmelagd biffsnadder.

Men før der er natta blir det ett bilde med på veien.
Håper dere stikker innom en annen dag.
SNX..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar