torsdag 7. februar 2013

Når en av mange lager trøbbel...

Da er det ikke barn jeg mener.
Det er nok en av mine hobbyer.
Begynner å bli lei nå av å skal plages når jeg er såååå ivrig med å bli ferdig.
Har begynt å strikke meg mariusgenser.
Men de to siste dagene har alt bare gått i stå.
Har begynt med mønstret, men har måttet telle og rekke opp, strikke og rekke opp igjen.
Men nå håper jeg på å klare der.
Har alltid villet ha en genser til meg selv som jeg personlig har laget.
Syns jeg har vært flink selv, men jeg vet jo ikke før jeg har klart det.
Har holt på bare i to-tre uker da så jeg er jo godt i gang.
Har jo selvsagt holt på med strikking og håndarbeid siden jeg var fire eller fem år gammel så jeg vet jo litt hva jeg gjør.
Men samtidig er man jo egentlig ikke utlært selv om man har holt på lenge.
Men jeg er villig til å lære så bare kom med det.



Ja det er litt korte innlegg men jeg er jo fortsatt ny i dette da.

Snakkes folkens. Fortsett å les og del gjerne videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar